17 november 2010

Nieuwe aanwinst: Le Creuset ovale braadpan

Toen ik vandaag uit mijn werk kwam, lag er een pakje op mij te wachten! Altijd leuk, ik had er niet op gerekend dat het nu al binnen zo zijn.

Vanwege het 85e jarige jubileum van Le Creuset hebben ze op het moment een leuke actie met de ronde braadpan van 24 cm (4,2 liter voor 4/6 personen) en de ovale braadpan van 27 cm (4,1 liter voor 4/6 personen) in de kleur oranje.

Ik heb al een grote ronde braadpan van 28 cm (6,7 liter voor 6-8 personen), maar die is voor bepaalde gerechten net iets te groot. Vandaar dat ik er graag nog een pan bij wou hebben. Dit is een mooi handzaam formaat. De pan is uitgevoerd met een metalen knop zodat deze ook in de oven kan.

Ik ben fan van het merk le Creuset, zoals misschien wel al een klein beetje duidelijk werd uit mijn eerdere berichten. Ze hebbben hele mooie kookspullen, waar zo fijn huiselijk sfeertje omheen hangt. Ik hou er van! Jammer alleen dat de braadpannen zo ontzettend duur zijn. Aan deze jubileum aanbieding kon ik dan ook geen weerstand bieden..

Jullie zien deze pan vast de komende tijd wel op mijn foto's voorbij komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten