18 december 2010

Culinaire Seizoensmarkt Veenhuizen

 
Vandaag ben ik samen met mijn moeder naar de Culinaire Seizoensmarkt in Veenhuizen geweest.

Op de Culinaire Seizoensmarkt zijn allerlei streekproducten te koop en daarnaast kun je er diverse workshops volgen zoals:
  • Bonbons maken
  • Pasta maken
  • Tapas maken 
Wij hebben de workshop Tapas maken gedaan, waarover ik later meer zal vertellen.

De vorige Seizoensmarkt was in september en ik begreep dat er toen meer standhouders aanwezig waren. Dat kan ik me goed voorstellen, want het lijkt me beslist geen pretje om de hele dag in de kou te moeten staan....

Maar ondanks de kou vertelden alle standhouders bijzonder enthousiast over hun product. We hebben allerlei lekkere kazen en worstjes geproefd, al was het soms moeilijk om het echt goed te proeven, want ook de producten waren heel erg koud geworden.

Ik heb een brood met paddestoelen en oude kaas, een geitenkaasje en een worst met hazelnoten gekocht. De worst en kaas heb ik al geproefd, maar ik ben ook erg benieuwd naar het brood, want dat ziet er echt heerlijk uit!!


Voor meer informatie kun je kijken op:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten