7 januari 2011

Nigella Lawson: Hoe word ik een goddelijke huisvrouw

Dit boek stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje en aangezien ik nog wat cadeaubonnen van bol.com had liggen heb ik het nu dan eindelijk besteld.

Bakken is nog niet mijn sterkste kant. Ik vind het wel leuk om te doen, maar er is eigenlijk altijd wel wat op mijn (zoete) baksels aan te merken en daar baal ik van!

Ik denk dat het komt omdat je op je gevoel kunt koken (een beetje van dit en een beetje van dat...), maar bij bakken komt het toch allemaal wat preciezer.

Ik hoop dat ik, mede door dit boek, mijn bakkunsten wat kan verbeteren. Ik blijf gewoon stug door oefenen, dan moet het toch een keer goed komen zou je denken!

Ik heb vanmiddag al heerlijk in het boek zitten bladeren en er staan genoeg lekkere dingen in.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen..

3 opmerkingen:

  1. Er staan heerlijke recepten in en is alleen al leuk om in te lezen. Nigella kan het allemaal zo leuk vertellen.Ze heeft ergens een recept voor een chocolade taart staan (ik weet niet meer of het in dit boek is) en schrijft dan: dit recept is voor 6 personen of voor één persoon met liefdesverdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek ook wel in handen gehad. Ik vind het heel leuk en het staat ook op mijn verlanglijstje. Misschien ook een beetje omdat ik een zwak heb voor Nigella ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een zwak voor Nigella. Haar manier van koken en de wijze waarop ze erover verteld vind ik geweldig. Dit is mijn 3e boek van haar, maar ik ben bang dat het niet de laatste is....

    BeantwoordenVerwijderen